دانلود آهنگ جديد و زيباي ميثم ابراهيمي به نام :عادت نکردم

دانلود آهنگ جديد و زيباي ميثم ابراهيمي به نام: عادت نکردم

( ترانه : حديث دهقان / آهنگ : فوئاد غفاري / تنظيم : حامد برادران )

 

دانلود آهنگ جديد و زيباي ميثم ابراهيمي به نام: عادت نکردم

 

 

دانلود آهنگ جديد و زيباي ميثم ابراهيمي به نام: عادت نکردم

 

                   دانلود اهنگ با کیفیت 128

 

               

 

 

 

 

        متن آهنگ ميثم ابراهيمي به نام: عادت نکردم

            هنوز عادت نکردم به نبودنت به دردم

          به اينکه برنگردي من هنوز عادت نکردم
 
             من تو اين خيالم که ترو هنوز دارم
 
            قد چندتا زمستون تو قلبم سوز دارم

                 مي ترسم از اين جاي خالي

                 چشمم که به اينجا ميفته

                درياست که از چشماي من

                   به سمت دنيا راه ميفته

       هنوز عادت نکردم که تورو نداشته باشم
 
          قرار نيست اصلا از خواب تو پاشم


          تو رفتي باشه اما منکه از رو نميرم

       ازم نخواه که هيچوقت اينو جدي بگيرم


ست کامل سنگ پای پد اگ ،پداگ Ped Egg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اهنگ ، ميثم ابراهيمي ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 24 خرداد 1393برچسب:دانلود آهنگ جديد, و زيباي, ميثم ابراهيمي, به نام, عادت نکردم, | 2:20 قبل از ظهر | نويسنده : محمد حسین برسان |

لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?